A Jacquemus pop-up üzlete

A milánói divathét legnagyobb szenzációja: luxustáska-automata

A milánói divathétre a Jacquemus nevű divatház egy hatalmas szenzációval rukkolt elő, melyre senki nem számított. A lehető legletisztultabb módon reklámozza saját termékeit, ehhez pedig egy automata adta az ötletet és a kiindulási alapot.


„Ez nem csak a vásárlásról szól, hanem egy élményről, egy koncepcióról is. Az ötlet, hogy áttörjük a határokat a luxus világában. Azt akarjuk, hogy bejöjjenek az emberek, érezzék, hogy szívesen látjuk őket, és nagyszerű élményben legyen részük, függetlenül attól, hogy mit csinálnak odabent. Akár csak egy képért is bejöhetnek”

— olvashatjuk a Jacquemus márka kiírását a Luxurylaunches cikkében.

A cég a milánói Palazzo Clerici udvarán — ami egy korábbi patrícius család rezidenciája volt a város Duomo negyedében — nyitott pop-up üzletet, mely egy automataként funkcionált a divathét ideje alatt.

A teljesen fehér, letisztult üzletben olyan termékek lettek kiállítva és eladásra kínálva, mint a Le bob Gadjo nevű kalap, vagy a Le Bambino táska. Természetesen mindezek fehér árnyalatban, hogy tökéletesen passzoljanak a megalkotott enteriőrbe.

A márka már az előző évben is nyitott hasonló hírveréssel és szenzációval egy pop-up üzletet Párizsban, így könnyen lehet, hogy ezentúl a Jacquemus gondoskodik majd az ilyen nagyszabású meglepetésekről a divathetek alkalmain.