Dolly Parton a CMA Fest Kicking Off című koncertjén a Music City Centerben 2024. június 06-án, az amerikai Nashville-ben

Dolly Parton saját bormárkát indít

Az énekesnő nevével fémjelzett márka három fajta bort kínál.

Sok okunk van arra, hogy imádjuk a countryzene legendáját, Dolly Partont. Az énekesnőt jótékonysági akciói és tehetsége miatt szeretik – most újabb okunk van őt ünnepelni, az énekesnő ugyanis elindítja saját bormárkáját, a Dolly Wines-t.

A márka jelenleg három fajta bort tartalmaz: chardonnay-t, rozét és proseccót. Mindegyik azonban csak a világ bizonyos részein kapható.

A chardonnay - amely a leírás szerint „fehér őszibarack, édes krém és pirított tölgy” jegyeit hordozza – az Egyesült Államokban 15 dollárért kapható a Vivinón keresztül, illetve változó áron a válogatott kiskereskedelmi üzletekben. A kanadaiak idén téltől vásárolhatják meg a bort.

Szeptemberben a Dolly Wines kizárólag az Egyesült Királyságban dobja piacra rozéját és proseccóját. Az ASDA brit szupermárkalánc mindkét bort árulni fogja az üzleteiben és online is. A Dolly Wines rozéja, amely 9,5 fontba (kb. 4.500 forint) kerül, eper, tengeri permet és virágos jegyeket tartalmaz, míg az őszibarack, sárgabarack, alma és körte jegyeit magában foglaló prosecco kiskereskedelmi ára 11 font (kb. 5 ezer forint).

2024 szeptemberében Ausztrália is kap egy pezsgőt a márkától, a termékkel kapcsolatos további részletek még nem ismertek.

Dolly Parton hivatalos honlapja szerint az énekesnő a Parton Family Cellars és az ausztrál Accolade Wines céggel közös együttműködésben dobta piacra a termékeket.

Az énekesnő is nagyban részt vett a fejlesztési folyamatban, visszajelzést adott a borok ízéről és a címkék kialakításáról.