Serena Williams a 96. Oscar-díjátadót követő Vanity Fair Oscar Partyn 2024. 03. 11-én Los Angelesben

Serena Williams sminkkollekciót dobott piacra

Az Egyesült Államokban már megvásárolhatók a Wyn Beauty by Serena Williams termékei.

Talán nem meglepő, hogy Serena úgy döntött, hogy a szépségápolás terén a színekkel lép be a piacra, hiszen pályafutása során a tusvonallal megrajzolt macskaszemek és a feltűnő körömdíszítés iránti szeretete jellemző volt rá.

A – stílusosan – teniszlabda zöld csomagolás egy 10 darabos, alapozót, rúzst és szemceruzát tartalmazó sminkkollekció szlogenje sokat elárul a Wyn Beauty by Serena Williams szándékáról és pozicionálásáról, mely az önkifejezés mellett a praktikumban is gyökerezik.

„Az életre készítünk termékeket, nem csak egy fotó befejezésére”

– olvasható a honlapon.

„Képzeld el, hogy a centerpályán állsz, és nyersz, aztán 15 perced van arra, hogy felkészülj a sajtótájékoztatód előtt – és ez magában foglalja az összes sportkötést és a zuhanyzást is. Félig-meddig tisztességesen akarsz kinézni, miután órákig izzadtál. Szóval számomra ez igazából csak arról szólt: hogyan vagyok képes a legjobban képviselni magam? Melyek azok a kulcsfontosságú termékek, amelyekre szükséged van ahhoz, hogy szalonképesnek tűnj?”

– nyilatkozta Williams a People magazinnak adott interjújában.

A teniszlegenda az alapozó árnyalatok hiányáról is beszélt, ami jellemző volt a karrierje kezdetén, 20 évvel ezelőtt, és meg kellett tanulnia sminkelni.

„Nekem kellett a sminkem legnagyobb szószólójának lennem. Nem hagyatkozhattam a sminkesekre, hogy megvan a színem, és meg kellett tanulnom, hogyan sminkeljem magam.”

Mit tartalmaz a kollekció?

A hat éven át fejlesztett Featuring You Hydrating Skin Tint with SPF 30 könnyű, fényvédővel ellátott alapozó, amely 36 árnyalatban kapható. Ellentétben azokkal a szépségmárkákkal, amelyek a mély bőrszínekre is kiterjesztették az árnyalatválasztékot, Williams ezeket tette meg kiindulópontnak, és először ezeket az árnyalatokat tökéletesítette, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelőt.

Az alapozót kiegészíti a 20 árnyalatban kapható Nothing To See Soft Matte Creamy Concealer, amely 72 órás hidratálást ígér, valamint egy gyönyörű ajak- és arcpirosító.

A rúzsok az élénk pinktől a gazdag barna és erdei bogyós árnyalatokig terjednek, a matt rúzsok szerelmeseinek készült a Word of Mouth, de egy magas fényű, rózsaszín ajakszérum is megtalálható a kollekcióban.

A termékek között találni még folyékony szemhéjtust, szemceruzát, hegyezőt, szemöldökceruzát, szempillaspirált és szemöldökceruzát is.

Az árak 18 és 29 dollár (kb. 6500-10.500 forint) között mozognak.

(Glamour)

Nyitókép: Profimedia