Ajakbalzsamot a kezében tartó  és szájával csücsörítő nő

Epres ajakbalzsamtól lesz puha a szánk idén nyáron

Sofia Coppola az Augustinus Baderrel közösen színezett ajakbalzsam kollekciót dobott piacra.


A rendező Augustinus Baderrel együttműködve újragondolta a bőrápoló márka ajakápolóját.

A növényi alapú vajak keverékével és a márka jellegzetes TFC8 szabadalmaztatott technológiájával készült ajakbalzsam sötét rózsaszín, földes szilva és korall árnyalatban lesz kapható.

„A sötét rózsaszín egy kedvenc megszűnt rúzsomból származik, amelyet egy párizsi drogériában szereztem be, a piros korall pedig egy olyan színen alapul, amelyet a tengerparton vagy nyáron szeretek viselni. A sötétebb szilva [egy] mély szín, amely úgy néz ki, mintha az ajkad mélyebb árnyalata lenne”

– olvasható Sofia Coppola az együttműködésről szóló nyilatkozatában.

A termékcsalád az első alkalom, hogy az Augustinus Bader színezett kozmetikumokkal rukkol elő, bár 2019-ben Victoria Beckhammel közösen egy színezett alapozó hidratáló krémet dobtak piacra.

A Coppolával való együttműködés azután jött létre, hogy a filmrendező, ki nagy rajongója a márka The Rich Cream nevű termékének és ajakbalzsamának, megkérdezte, hogy az Augustinus Bader nyitott lenne-e egy színezett változat ötletére.

„Mindig is imádtam [az ajakbalzsamokat], és mindig is kerestem a tökéleteset, amit úgy lehet felvinni, mint egy ajakrúzst, és egy csipetnyi színt ad, ami egyszerű, és egy kicsit feldob, de nem tűnik sminkszerűnek”

– fogalmazott Coppola.

A kedvenc, már nem forgalmazott Monoprix ajakápolója mellett a rendezőt az árnyalatok megalkotásakor a Roman Polanski által rendezett, Nastassja Kinski főszereplésével készült, Egy tiszta nő című film „eperfoltos ajkai” inspirálták.

A háromféle árnyalatban kapható ajakbalzsam 40 euróért vásárolható meg (kb. 15-16 ezer forint).

(Dazed)

Nyitókép: Shutterstock