A Jimmy Choo új illata mámorítóan jó
A márka 1996-os alapítása óta a Jimmy Choo cipők a vörös szőnyeges megjelenések egyik alapdarabjának számítanak.
Gondoljunk csak Cate Blanchett egyedi készítésű cipőjére, amelyet kézzel festettek lilára, pillanatokkal az 1999-es vörös szőnyeges megjelenése előtt, első, legjobb női főszereplő Oscar-jelölése alkalmából.
2017-ben a 21 éves Kendall Jenner zoknival párosította Jimmy Choo cipőjét a Cannes-i Filmfesztiválon, míg Katalin walesi hercegné számos kiemelkedő megjelenésekor viselte a híres lábbelit, többek között fia, Lajos herceg keresztelőjén a Kensington-palotában és a BAFTA-gálán is.
Azonban nem csak a márka lábbelijeiért vagyunk úgy oda.
A városi környezet nagymértékben része a márka DNS-ének. Sőt, a Jimmy Choo annyira szinonimája a városoknak, hogy nem meglepő, hogy az I Want Choo illat legújabb változatát is egy város ihlette – ezúttal London sötétedés utáni, történelmi utcái.
A Marie Salamagne és Amandine Clerc-Marie parfümkészítő mesterpáros által megalkotott csábító illat magabiztos nőiességgel bír, miközben olyan stílusos, mint a cipőt viselő nők. A parfüm harmadik iterációja, az I Want Choo Le Parfum formulája is egy virágzó város számos aspektusát tükrözi, ahol bármi megtörténhet.
A parfüm szíve illatos ábelfűből, jázminból és pacsuliból áll, az alap pedig, amely moha, borostyán, szantálfa és praliné jegyeit árasztja.
„Ugyanolyan titokzatos és egyedi, mint az arany gardénia és a jázminvirág. Érzéki és rejtélyes kézjegyet kínál a nőnek, aki viseli. Az aranyszínű, szoborszerű üvegpalackban elhelyezett illat, amelynek nyakán kalapált gyűrű van, minden bizonnyal óda a márka által ismert erőteljes csillogásérzethez”
– mondta Salamagne.
Clerc-Marie szerint egy olyan illatról van szó, amely éppoly elbűvölő, mint amilyen ellenállhatatlan.
„Ez az új illat egy sugárzó, mámorító illat. Egy illatos gesztus a ragyogáshoz, az érzékiség kitörése az éjszakában.”
Nyitókép: Shutterstock