Ilyen a tökéletes Facebook profilkép
1. Látszódjon az arcunk
A képek pszichológiájával kapcsolatos tanulmányok azt mutatják, hogy az arcok kihasználják az agyunkba épített kognitív előítéletet. Ne a profilképünkön mutassuk meg az új, fél arcunkat kitakaró napszemüvegünket vagy a jobb profilunkat. Fontos, hogy látszódjon az egész arcunk.
2. Kontrasztos színek
A szín nagyszerű módja annak, hogy kitűnjünk a közösségi médiában folyamatosan érkező hírfolyamok közül. Ha a színek kontrasztot alkotnak a körülöttük lévő színekkel, akkor kiemelkednek.
A legtöbb közösségi médiaoldal hűvös, kékes színű, ennek kiegészítő színe a meleg, narancsos árnyalat. Mivel a LinkedIn, a Facebook és a Twitter sok kéket használ, egy narancssárga póló (vagy bármilyen meleg színű felső) felvétele azonnal láthatóbbá tesz minket.
3. Egyszerű háttér
A kép középpontjában az arcunknak kell állnia. A zsúfolt hátterek elterelhetik rólunk a figyelmet, ami nem ideális. A legjobb az egyszerű vagy sima színű háttér használata.
A háttér egyben lehetőség arra is, hogy kontrasztos színeket használjunk, anélkül, hogy átöltöznénk, csak használjunk más hátteret.
4. Fotónk tesztelése fókuszcsoporttal
A PhotoFeeler nevű alkalmazáson néhány opció feltöltésével megtudhatjuk, melyik fotónk a legjobb. Kevesebb mint 20 dollárért 100 ember szavazhat a fotónkra három szempont alapján. Azzal is szerezhetünk krediteket, ha mások fotóira szavazunk.
5. Profi fotós által készített kép
Ha komolyan gondoljuk a közösségi média marketinget, érdemes profi fotós segítségét kérni. A profi és az amatőr munka közötti minőségi különbség óriási.Nyitókép: Shutterstock