Barbie malibui álomháza

Ilyen illata van Barbie álomházának - és a te otthonodnak is ez lehet

A Homesickkel való új együttműködésnek köszönhetően most mindannyian megtudhatjuk, milyen illata van Barbie ikonikus álomházának.

Egy hete mutatták be a hazai mozikban Greta Gerwig Barbie-filmjét, melyet megelőzően, de azóta is Barbie-lázban égnek a rajongók. A Mattel ikonikus babája nemcsak a filmvásznat, hanem a divat-és szépségipart, de a lakberendezést is hónapok óta uralja, elég csak a Barbiecore trendre gondolni.

A trend legújabb darabja a Homesick és a Barbie babát gyártó Mattel által piacra dobott gyertya, amely tökéletesen megragadja Barbie ikonikus álomházának illatát.

A gyertyát úgy tervezték, hogy megragadja Barbie malibui álomházának illatát: édes bazsarózsa, rózsaszín jázmin és plüss bársony jegyei álomszerű keveréket alkotnak, amely bármilyen teret álomházzá varázsolhat (rózsaszín festék nélkül).

Olvasd el kritikánkat a Barbie című filmről: Feminista és depresszív: Barbie és a való világ találkozása nem olyan, mint amire számított

Mint a Homesick összes gyertyája, a Barbie Dreamhouse nevű gyertya is természetes szójaviasz-keverékből, kis tételben készül. Maga a gyertyatartó a Homesick jellegzetes, egyszerű üvegformája, fehér címkével és klasszikus, törtfehér viasszal, de a csomagolás már a Barbiecore-trendet ragadja meg: a doboz jellegzetes Barbie-rózsaszín, nyitott dobozzal, amelyet a Barbie-babák csomagolásai ihlettek.

Lauren McCord, a Team Homesick általános igazgatója nyilatkozatában úgy fogalmazott, hogy generációtól függetlenül, csapatukban mindenkinek különleges, egyedi kapcsolata van Barbie-val, ezért megtiszteltetés volt számukra, hogy megbízást kaptak arra, hogy az ő erőt adó esszenciáját az illatokon keresztül keltsék életre.

„A kedvenc Barbie babáinkkal és kiegészítőinkkel való játék emlékeiből, valamint Barbie makulátlan stílusérzékéből és kérlelhetetlen lendületéből merítve szorgalmasan dolgoztunk a Mattel csapatával, hogy ez az illat megragadja Barbie évtizedeken átívelő, kitörölhetetlen hatását. Alig várjuk, hogy halljuk, hogyan használják a Barbie-rajongók messze földön ezt az illatot, hogy új emlékeket szerezzenek ennek a kulturális ikonnak az ünneplésére.”

(Bhg)

Nyitókép: airbnb/Instagram