Bella Hadid

Bella Hadid titokzatos új vállalkozásba kezdett

Bella Hadid ügyesen egyengeti az életét, és úgy tűnik, egyre mélyebbre merül a vállalkozói világba.


A 27 éves modell nemrég egy titokzatos teaserrel jelentette be az Instagramon, hogy elindítja márkáját, az Orebellát.

Bár a posztja kevés részletet tartalmazott a cégről − a „fedd fel az alkímiádat" szlogentől eltekintve −, a márka védjegybejelentése arra utal, hogy illatos testápolókat, gyertyákat, szappanokat, samponokat és kondicionálókat, valamint styling krémeket kínálhat.

Hadid arra ösztönözte az érdeklődő vásárlókat, hogy csatlakozzanak a várólistához, hogy a május 2-i induláskor megkapják a legfrissebb híreket és egy „exkluzív ajándékot" is.

Egy másik Instagram-poszt, amelyet a modell február 8-án osztott meg az illinois-i Bolingbrook-i Ulta szépségápolási kiskereskedő irodájában, egy lehetséges partnerségre utal.

Hadidnak nem ez az első lépése az üzleti világba; 2021-ben csatlakozott az austini székhelyű Kin Euphorics adaptogén italmárkához társalapítóként Jen Batchelor alapító mellett.

A vállalkozói szellem a családjában is jelen van: Bella Hadid nővére, Gigi Hadid 2022-ben indított egy kasmír divatmárkát, a Guest in Residence-t.

Az Orebella védjegybejelentése arra utal, hogy a márka aromaterápiás elemmel is rendelkezhet − ami összhangban van Hadid imázsával. A modell 2018-ban az Elle-nek adott interjújában „illóolajos lánynak" nevezte magát, 2020-ban pedig Gigi Hadid a brit Vogue-nak elmondta, hogy a Covid-zárlatok idején ő és nővére bőséges időt töltöttek levendulaültetéssel a család pennsylvaniai farmján.

Figyelembe véve, hogy Hadid gyakran osztotta meg öngondoskodási szokásait a divathetek és a Lyme-kórral való küzdelme között, egy terápiás fókuszú vállalkozás elindítása tökéletesen illeszkedik a profiljába.

Forrás: Inc

Nyitókép: Profimedia