
Sokan szoktak olvasni vagy telefonozni a vécén, ám ez az időrabló szokás a kutatások szerint nemcsak egészségtelenül hosszú, hanem akár aranyér kialakulásához is vezethet.

Egy új globális kutatás, amelyet a Heineken cég rendelt meg, azt az eredményt hozta, hogy egy felnőtt ember átlagosan évente 88 napot, vagyis majdnem három hónapot tölt a telefonja képernyőjét bámulva.

Mindannyiunkkal előfordult már, amikor azt mondtuk, hogy csak egy utolsó gyors pörgetés a telefon képernyőjén vagy még egy utolsó rész a kedvenc sorozatunkból lefekvés előtt. Ezzel azonban több kárt okozunk magunknak, mint gondolnánk.

A Collinson's Priority Pass kutatása szerint az utazók több mint egyharmadának nehéz kikapcsolódni és a mindennapi élet megpróbáltatásait hátrahagyni a nyaralás alatt.

Ha lemerült az akkumulátor, csábító a nyilvános helyeken feltölteni a telefont. De bizonyos esetekben kockázatos használni őket.

Fiatal londoni diákok és szakemberek egy csoportja megtervezte a fekete és vegyes bőrszínűek frizuráját ábrázoló első emojikat azzal a céllal, hogy lebontsák a szépséggel kapcsolatos sztereotípiákat és befogadóbbá tegyék a digitális világot.

A Nokia-telefonokat is gyártó HMD Global a Mattel játékgyártó vállalattal közösen dobja piacra a Barbie-telefont.

Egy új szabadalom szerint a technológiai óriásvállalat az elmúlt években piacra került új, összehajtható okos telefonok versenytársát dobhatja piacra.

Az ágyunk szent hely. A hely, ahol alszunk és ahol a fárasztó hétköznapok után megpihenünk. Egyes szokások azonban tönkre tehetik a hálószobánk varázsát és különösen rossz hatással lehetnek a párkapcsolatunkra is.