Rihanna a Christian Dior Haute Couture 2024-es tavaszi/nyári bemutatóján a Párizsi Divathét keretében 2024. január 22-én

Megjelent Rihanna és a Dior J'adore- kampányfilmje

Végre megérkezett a Rihanna for Dior J'adore kampányfilm, mely egy új, klasszikus parfümöt mutat be.

Júniusban derült ki, hogy Rihanna lett a Dior J'adore parfümének új arca. A bejelentés különösen hírértékű volt, mivel a J'adore a világ egyik legikonikusabb, legnépszerűbb parfümje, a márka pedig több mint húsz éve nem nevezett ki új arcot az illathoz.

Annak ellenére, hogy a J'adore csak 1999-ben jelent meg, ami más ikonikus luxusillatokhoz képest nem is olyan régi dátum, nagyon gyorsan klasszikus parfümmé vált. Egy új kreatív vízió és egy új arc Rihanna személyében pedig megnyithatja a parfümöt a fiatalabb korosztály előtt is.

A Miss Dior Eau de Parfum 2021-ben jelentős átalakításon esett át. Amikor Francis Kurkdjian parfümkészítő mestert kinevezték a Parfums Christian Dior parfüm-kreációs igazgatójának, első feladatainak egyike volt, hogy a J'adore -t újra gondolja. Az eredmény pedig egy gazdagabb, virágosabb, melegebb és erőteljesebb J'adore L'Or.

Mivel Rihanna a J'adore ismert szerelmese, a Dior nála tökéletesebb személyt nem is találhatott volna kampányarcnak.

„Mindig is imádtam ezt a parfümöt. Édesanyám egy parfümériában dolgozott, és mindig hazahozta a tesztereket, amikor azok már majdnem üresek voltak. Mindig volt egy üveg J'adore a házban”

– mondta el a brit Marie Claire-nek.

A kampányhoz nemrég kisfilm is készült, melyben Rihanna bemutatja, milyen is a „J'adore nő”.

A J'adore olyan illat, amely szorosan kapcsolódik az aranyhoz – minden fényes, pazar és luxus dolgot jelképez. A korábbi, Charlize Theron nevével fémjelzett kampány ezt a folyékony arany koncepciót használta, de a legújabb film egy másik, modernebb, érthetőbb értelmezést ad. Rihannát a Versailles-i kastélyban látjuk sétálni, mely olyan úti cél, amely elválaszthatatlanul összekapcsolódik nemcsak az arannyal és a túlzással, hanem a hatalommal is.

A filmben Rihanna modern kori királynőként jelenik meg, aki a ragyogás, a szépség és a magabiztos nőiesség aurájával felvértezett.

„A J'adore azt érezteti a nőkkel, hogy mélyen legbelül azzá válhatnak, akik valójában lenni akarnak. Ez varázslatos”

– mondta Rihanna a kampányról.