Fontos dologra hívja fel a figyelmet Stella McCartney és a Szexoktatás közös kampánya
A mellrák elleni küzdelem hivatalos hónapjában, októberben fontos kampánnyal jelentkezett a Szexoktatás című sorozat sztárja és Stella McCartney divattervező. A Toilet, Teeth, Tits (WC, fogak, mellek) nevet kapó összefogás célja, hogy minden korosztályt arra ösztönözzön, hogy rendszeresen végezzen mellvizsgálatot reggeli rutinja során. A kampányhoz
A kampány részeként McCartney és csapata exkluzív, limitált kiadású pólókat készített, melyek egy-egy darabjának eladása után a Stella McCartney Cares Alapítvány egy Louise Listening masztektómia utáni melltartót adományoz a melleltávolító műtéten átesetteket segítő alapítványnak. A halványkék, organikus pamut felsők sportos hőre reagáló festékkel készültek, és a pólókon rózsaszín tenyérlenyomat rajzolódik ki az elülső részükön, ezzel is figyelmeztetve a nőket, hogy vizsgálják meg a melleiket.
A pólók mellett egy rövid videó is készült az összefogáshoz, melyben a Szexoktatásból jól ismert karakterek a Moordale Gimnáziumban épp egy oktatófilmet néznek a mellrákról szóló mítoszok eloszlatásáról és a következő generációk körében az önvizsgálat fontosságával kapcsolatos tudatosításról.
- Jobb helyzetben vannak a gyermektelen nők a férfiaknál - IN ›
- Film - IN ›
- Végre egy okosóra, amely arra figyelmeztet, mikor nincs szükség az ... ›
- egeszseg - IN ›
- Jön a netflixes Sex Education 3. évada - IN ›
- Nem enyhül a koronavírus okozta depresszió - IN ›
- 5 lépés egy sikeres marketingkampányhoz - IN ›
- Eladó Otis Milburnék háza a Szexoktatás című sorozatból - IN ›
- Forradalmi módszerrel készült egy Stella McCartney-kabát - IN ›