A Szexoktatás című netflixes sorozat szereplői a Stella McCartney-val közös, mellrák elleni küzdelem kampányvideójában

Fontos dologra hívja fel a figyelmet Stella McCartney és a Szexoktatás közös kampánya

Figyelemfelkeltő kampány született a divattervező és a népszerű netflixes sorozat stábjának összefogásában.

A mellrák elleni küzdelem hivatalos hónapjában, októberben fontos kampánnyal jelentkezett a Szexoktatás című sorozat sztárja és Stella McCartney divattervező. A Toilet, Teeth, Tits (WC, fogak, mellek) nevet kapó összefogás célja, hogy minden korosztályt arra ösztönözzön, hogy rendszeresen végezzen mellvizsgálatot reggeli rutinja során. A kampányhoz

A kampány részeként McCartney és csapata exkluzív, limitált kiadású pólókat készített, melyek egy-egy darabjának eladása után a Stella McCartney Cares Alapítvány egy Louise Listening masztektómia utáni melltartót adományoz a melleltávolító műtéten átesetteket segítő alapítványnak. A halványkék, organikus pamut felsők sportos hőre reagáló festékkel készültek, és a pólókon rózsaszín tenyérlenyomat rajzolódik ki az elülső részükön, ezzel is figyelmeztetve a nőket, hogy vizsgálják meg a melleiket.

A pólók mellett egy rövid videó is készült az összefogáshoz, melyben a Szexoktatásból jól ismert karakterek a Moordale Gimnáziumban épp egy oktatófilmet néznek a mellrákról szóló mítoszok eloszlatásáról és a következő generációk körében az önvizsgálat fontosságával kapcsolatos tudatosításról.

(Fashion United)