Arcára szérumot cseppentő nő

A minőségi bőrápolás mindenki számára elérhető kell, legyen

Itt az ideje elbúcsúznunk attól a narratívától, miszerint az igazán hatékony bőrápolás csak néhány kiválasztott számára elérhető. Egy márka pedig élen jár a tömegek számára is elérhető, tudományosan megalapozott termékek kifejlesztésében. A 2016-ban a piacra berobbanó The Ordinary az első naptól kezdve áttörte az otthoni bőrápolás határait.

A Deciem ernyőcég alá tartozó The Ordinary úttörő termékeket előállító bőrápolási márka, amely mögött vegyészcsapatok és vezető innovátorok állnak – mindezt pedig pénztárcabarát árral.

A márka kezdetben egyszerű termékekkel, de hatékony formulákkal indult, amelyekben alapanyag-összetevők szerepelnek, és egyértelműen feltüntetik a százalékos arányokat, hogy közvetlenül a jól tájékozott bőrápolás-rajongókhoz szóljanak – ez korábban nem volt jellemző.

Azóta az Ordinary a bőrápolásért rajongók rutinjának egyik alapkövévé vált világszerte. Az Ordinary küldetése erőteljes: demokratizálni a tudomány által vezérelt bőrápolást, és a fogyasztókat előtérbe helyezni azáltal, hogy hatékony, mindenki számára elérhető termékeket kínál.

A tudat, hogy könnyen hozzájuthatunk egy hatékonyan működő formulához, anélkül, hogy aggódnunk kellene az etikus gyakorlatok vagy a magas termékfelárak miatt, valóban kiemeli a márkát a túlságosan telített piacról.

A márka emellett átláthatóan törekszik a folyamatos jobbításra, így a termékeket rendszeresen frissítik a legújabb technológiával, sőt, még a fogyasztókat is felkérik, hogy küldjenek be új termékigényeket.

A The Ordinary mindig is mindenki számára készült márka volt. A vállalat számára a hozzáférhetőség elsődleges szempont, mindenki megérdemli a minőséget. A márka ezt minőségi egyenlőségnek hívja. A valóban működő bőrápoláshoz való hozzáférésnek mindenki számára elérhetőnek kell lennie, olyan iparágnak kell lennie, amely mindenkit elfogad és üdvözöl.

Ha tehát az olyan márkák, mint a The Ordinary, felismerik ezt, és azon dolgoznak, hogy segítsék fogyasztóikat a termékekhez való hozzáférésben anélkül, hogy túlzott vásárlásra ösztönöznék őket (ami jelenleg nagy probléma a szépségiparban), az mindannyiunkat jobb teljesítményre ösztönözhet.

Mindenki megérdemli, hogy ne csak az olyan alapvető higiéniához férjen hozzá, mint a bőrápolás, hanem olyan termékekhez is, amelyek valóban működnek. Az, hogy jól előállított, tiszta csomagolású és elfogadható árú termékek legyenek, nem kis teljesítmény. Emellett fontos szempont még, hogy a The Ordinary vegán, kegyetlenségtől mentes.

At egyik legfontosabb tanulság, hogy a mai bőrápolási piacon a drága nem egyenlő automatikusan a hatékonysággal.