Blake Lively és Brandon Sklenar a Velünk véget ér egyik jelenetében

Miért haragszik most mindenki Blake Livelyra?

Az egész világ izgatottan várta, hogy végre megjelenjen a Velünk véget ér című film, mely főszereplője Blake Lively. Most pedig érthető módon mindenki a színésznőről beszél.


Blake Lively a napokban Instagram-sztorijában statisztikákat osztott meg az Egyesült Államokban tapasztalható párkapcsolati erőszakról, mivel a film is ezt a témát dolgozza fel. Emellett megosztott egy videót is a Velünk véget ér sajtókörútjáról is, amelyben egy újságíróval beszélgetett a párkapcsolati erőszakról. Ez azonban sokakból negatív érzéseket váltott ki. De mi áll a felháborodások hátterében?

A színésznő új filmje jelenleg promóciós turnén van, így hát nem véletlen, ha úgy érezzük, hogy nem nagyon tudunk sehová sem nézni anélkül, hogy ne szaladnánk bele az ezzel kapcsolatos hírekbe, képekbe.

Mivel a képek és hírek rengeteg emberhez eljutnak, így persze az utálkozó és kritizáló kommentek is kikerülhetetlenek. Hol a színésznő ruháit, hol a hajápoló termékcsaládját cincálják épp szét.

Míg az elmúlt években Blake Livelyről nem igazán lehetett rosszat olvasni a sajtóban és a rajongói is imádták, az elmúlt két hétben valami nagyon megváltozott, ez pedig az öltözködésével kezdődött.

A The Cut egy posztot szentelt a film promóciós turnéjának ruhaszettjeiről, melynek címe is beszédes: Blake miért öltözködik így?

Úgy tűnik, hogy a rajongóknak egyáltalán nem jött be, hogy Blake a vörös szőnyegen is úgy próbál öltözködni, mintha ő lenne az általa alakított Lily Bloom, aki nem mellesleg virágárus, így aztán a színésznő minden szettje virágokkal lett tele bombázva.

Az öltözködésén túl a rajongók Livelyval szembeni ellenérzései sokak szerint a színésznő a filmje komoly témájának felületes megközelítése miatt van.

Számos TikTok-videó is készült arról, hogy a könyv és a film rajongói nem értik, hogy Blake miért reklámozza úgy az alkotást, mintha egy romantikus vígjátékról lenne szó, miközben a családon belüli erőszakot dolgozza fel.

„Ez nem a Barbie!”

– írta egy X (korábban Twitter) felhasználó.

Amikor a könyv a járvány idején népszerűvé vált, a regényíró Hoovert bírálták, amiért hasznot húzott a párkapcsolati erőszakból.

Bár a film levonhatott volna néhány PR-leckét a regény megjelenéséből, nem tette. Ez a fényes marketingkampány azt bizonyítja, hogy Hollywood még nem találta meg a családon belüli erőszakról szóló filmek tiszteletteljes marketingjének módját. A rajongók szerint a Velünk véget ér pedig nem is próbálkozik.

Fotó: Getty Images

(Marie Claire)