
Meghan Markle nagyot változtatott lekvármárkáján
Kellett a megújulás.
Az eredetileg 'American Riviera Orchard' névre keresztelt márka technikailag sokkal több, mint gyümölcskonzerv, bár a hercegné megnyugtat minket, hogy abból is lesz bőven.
Meghan Markle számára nem idegenek az életmódmárkák, hiszen korábban a fent említett blogot és üzleti vállalkozást, a The Tig-et vezette. Azóta is folytatta az ételekkel és a wellness-szel kapcsolatos dolgok iránti szeretetét, 2024-ben indította el az American Riviera Orchardot, és egy üveg eperlekvárral dobta piacra termékcsaládját. Akik aggódnak, hogy soha nem lesz lehetőségük megkóstolni, ne aggódjanak, Markle megerősítette, hogy a lekvárokat továbbra is gyártani fogják – innentől As Ever néven.
„Természetesen lesznek gyümölcskonzervek. Azt hiszem, most már mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy a lekvár az én lekvárom. De van még sok más termék is, amit szeretek, amit az otthonomban használok, és most itt az ideje, hogy megosszam veletek”
– mondta el az Instagramon közzétett videóban.
Hogy miért éppen As Ever?
„Az As Ever lényegében azt jelenti, hogy 'ahogy mindig is volt'. És ha 2014 óta velem tartasz a The Tig-gel, akkor tudod, hogy mindig is imádtam főzni, kézműveskedni és kertészkedni. Ez az, amit csinálok, és ezt az elmúlt években nem tudtam ugyanúgy megosztani veletek, de most már megtehetem”
– magyarázta Markle.
Ez is érdekelhet: Mindenkit meglepett Meghan Markle smink nélküli videója
Nyitókép: Tommaso Boddi/Getty Images