Diana walesi hercegnő 1985. november 11-én

A klasszikus '90-es évekbeli manikűr, amit Diana hercegnő imádott

Mindig makulátlan manikűrjét ma is emlegetik.


A Netflixen múlt héten debütált A Korona című sorozat utolsó évadának első részei a Diana hercegnő halálához vezető drámai előzményeket dolgozzák fel. Mi is többször írtunk róla, hogyan készültek a Diana halálát feldolgozó jelenetek, milyen nehézségekkel kellett szembenéznie a stábnak, többek között a hercegnőt alakítóElizabeth Debickinek, valamint arról, hogy a sorozat jelmeztervezői fontosnak tartották a hercegnő ruháinak hű ábrázolását.

Nem ez az egyetlen divattal kapcsolatos dolog a sorozatban, amire nagy hangsúlyt fektettek a készítők. Debickit soha nem látjuk makulátlan francia manikűr nélkül, akár Dél-Franciaországban nyaral utolsó szerelmével, Dodi Fayeddel, akár otthon van a fiaival Londonban.

Diana valóban nagyon szerette a klasszikus francia manikűrt, ahogy sok nő a '90-es években, amikor a letisztult, klasszikus stílus annyira népszerűvé vált. Diana klasszikus manikűrje tökéletesen passzolt minden ruhadarabhoz, és mindig tökéletesen festett.

„A francia manikűr egy könnyed módja volt – és még mindig az – annak, hogy a körmeid igazán jól nézzenek ki. Semleges, amely biztosítja, hogy a körmök tisztának és elegánsnak tűnjenek. Ráadásul remekül segít meghosszabbítani az ujjak megjelenését”

– mondta a Rosie Huntington-Whiteley manikűrjét is többször elkészítő Julia Diogo manikűrös a Vogue-nak.

A francia köröm néhány éve visszatért a divatba, és mostanra olyan népszerűvé vált, hogy csak idén 2400 százalékkal ugrott meg a stílusra vonatkozó Google-keresések száma. Manapság az eredeti rózsaszín alapon fehér végződésű körömhegyek számos modern, újragondolt változatát látni, különböző színekkel, textúrákkal és egyéb körömdíszítésekkel.

Diogo személy szerint kifejezetten örül a francia manikűr renszánszának, szerinte az időtlen stílusú és mindenhez passzol.

„Vannak módok arra is, hogy királyi és kifinomult, ne pedig elavult vagy ízléstelen legyen. A vékony hegy jobb, mint a vastag, és nagyon fontos a bőrszínünknek megfelelő alapárnyalat kiválasztása is. Általában a fehér hegy fölé egy újabb réteget szoktam rétegezni a választott alapárnyalatból, hogy a fehér fényét kissé lehalványítsam – így természetesebb megjelenést eredményez.”