egy nő szagolja a parfümöt a csuklóján

Íme a világ legkelendőbb illata, amit a szépségszakértők is imádnak

Ha eláruljuk, hogy valójában melyik a világ első számú illatmárkája, meg fogtok lepődni.


Az Avon az a márka, amelyik a legtöbb illatot adja el a világon. Hogy miért? Az Avon parfümjei jól kidolgozottak, egyediek és elérhetőek.

Mivel az illatszeripar értéke csak 2024-ben várhatóan 60 milliárd dollár lesz (és ez a szám az előrejelzések szerint folyamatosan emelkedik), nem csoda, hogy az Avon parfümök, amelyek kiváló minőségű összetevőkkel, megfizethető áron ígérnek luxusminőséget, olyan kultikussá váltak a parfümök szerelmesei körében. Az Avon által nemrégiben végzett kutatás során a márka által megkérdezett nők 43%-a mondta azt, hogy a parfüm illatán kívül az ár a legfontosabb tényező a vásárlás során.

Az igazság az, hogy nem attól lesz egy parfüm prémium minőségű, hogy luxus árcédulával rendelkezik. És van egy Avon illat, amelyet a szépségipari szerkesztők különösen kiemelnek. Az Avon Far Awayt 1994-ben mutatták be, és azóta az Avon világszerte legkelendőbb illata lett, a márka minden ötödik másodpercben két Far Away illatot ad el.

És nem csak a hűséges Avon-vásárlók imádják a Far Awayt. (Ami most már egy teljes, hét illatból álló, erős kollekció, amelyben minden parfüm ugyanolyan jó illatú.)

​Szakértői minőség

Az Avon a világ legjobb illatszerházaival működik együtt, köztük a legikonikusabb illatszereket gyártó Givaudannal. A Givaudan parfümkészítői nem csak a szakmájuk szakértői, de a technológia, amelyet a Givaudan az illatok előállításához használ, lehetővé teszi a legdrágább illatok előállítását, amire a Far Away a legjobb példa. A márka kutatásai szerint az Avon illatok a vak teszteken jobban vizsgáztak, mint a luxusillatok, akár a minőség, akár az általános preferencia tekintetében. Hogyan csinálják ezt?

A Givaudan világhírű szakértelmével, kombinálva az Avon brazíliai laboratóriumával és a lengyelországi Garwolinban található gyártóüzemmel, azt jelenti, hogy valóban megfizethető áron tudnak luxusparfümöket előállítani.

​Testreszabható rétegek

Az utóbbi években igencsak népszerű lett az illatok rétegezésének koncepciója. Mivel mindenki szeretne egyedi lenni, elkezdtünk testre szabott keverékeket létrehozzunk. A jelentés szerint a nők 48%-a szeret egyedi illatot teremteni a rétegezéssel, és 70%-uk bevallotta, hogy összeállított egy illatszekrényt, hogy hangulatuknak vagy alkalomnak megfelelően válasszák ki az illatukat.

A probléma ezzel a koncepcióval csak az, hogy a luxusillatszerek több mint 100 fontba kerülnek, így a legtöbbünk nem tudja megtenni, hogy belőlük állítsa össze az „illatszekrényét”. A Far Away viszont mindannyiunk számára elérhető.

​Hogyan rétegezd a parfümöket?

Bár minden Far Away parfüm önmagában is kivételes és fényűző illatú, a végtelen kombinációk, amelyeket a rétegzésükkel létrehozhatunk, valóban hihetetlenek. Személyes kedvencünk? Az eredeti púderes, bőrszerű Far Away Eau de Parfum és a felemelő, napfénytől átitatott Far Away Shine Eau de Parfum rétegezésével egy igazán mosolygásra késztető illatot teremthetsz.

Fenntarthatóságra törekvés

Ha még nem győztünk meg, van még érv a tarsolyunkban. Kezdjük azzal, hogy az Avon az egyik első szépségipari vállalat volt, amelyik megszüntette az állatkísérleteket. Ezen túlmenően a márka szenvedélyesen ünnepli azokat a nőket, akik az Avont azzá tették, ami. Az Avon és az Avon Alapítványon keresztül a márka több mint 1,1 milliárd dollárt adományozott női ügyekre, különös tekintettel a nemi erőszak és a mellrák elleni küzdelemre.

Az Avon ráadásul az összetevők beszerzésétől, a gyártástól és a csomagolástól kezdve a szállításig és a forgalmazásig a fenntarthatóság terén a legmodernebb technológiákat alkalmazza, hogy a bolygóra gyakorolt hatás minimális legyen. Ez tükröződik a fogyasztói népszerűségben is, hiszen a nők több mint kétharmada (68%) állítja, hogy egy illat fenntarthatósági szempontjai jelentősen befolyásolják vásárlási döntéseiket.

Forrás: Marie Claire UK

Nyitóképp: Shutterstock