Jön a Lancôme új, Louvre-val közös sminkkollekciója
A Lancôme x Louvre együttműködés a szépség és a művészet szerelmeseinek egyaránt örömet okoz majd.
Az elmúlt években nem volt hiány szépségápolási kollaborációkban. Sok francia számára a Lancôme és a Louvre Múzeum új kollaborációja a valaha volt legtökéletesebb együttműködés – két francia ikon, akik egyesítették erőiket egy olyan őszi szépségkollekcióért, amelyet most azonnal meg akar mindenki vásárolni.
„Nagyon örülök ennek a Lancôme-mal való első együttműködésnek, amely hihetetlen tehetséggel emeli ki a Louvre gyűjteményeiben található szépség formáinak sokszínűségét – a kultúrák és civilizációk közötti párbeszédet, amely túlmutat az időn és a földrajzon. Az olyan kampány nagykövetek, mint a Milói Vénusz, a Nimfa skorpióval és a Gabiii Artemis lehetőséget adnak számunkra, hogy ikonikus és inspiráló klasszikus képeket szállítsunk, és összehasonlítsuk és szembeállítsuk őket a kortárs képekkel és kánonokkal”
– nyilatkozta Laurence des Cars, a Louvre elnök-igazgatója egy közleményben.
A Lancôme új Louvre Limited Edition kollekciója a L'Absolu Rouge Matte rúzsok négy árnyalatát, az Advanced Génifique szérum ikonikus üvegének újragondolt változatát, valamint az ötszemélyes Richelieu Wing arc- és szemhéjfesték palettát tartalmazza, mindegyik a világhírű párizsi múzeum egy-egy klasszikus darabjának képi világába csomagolva. A krémes Celestial Rose rúzs kupakjára például Lemoyne Saint PaulEcho, a nimfa című szobrának képe van nyomtatva.
A lenyűgöző paletta Sheika Daley, a Lancôme globális sminkmesterének a kedvence.
„Alig várom, hogy mindenki kipróbálhassa. A színeket a szemen is lehet viselni, és gyönyörű highlighterként duplázzák az egész arcra és a testre – ez varázslatos.”
A csillogó új árnyalatok mindegyike a Louvre Richelieu-szárnyának egy-egy más-más részlete után kapta a nevét, és a görög költőnő, Corinne ott található szobra dombornyomottan szerepel a sminkben, valamint annak tokján is megjelenik.
Zendaya is visszatér a Lancôme új kampányában, akiről Szamothrakéi Niké, a győzelem istennője és az Arles-i Vénusz, a szerelem istennőjének szobra mellett készültek fotók a kampányhoz.
„Számomra [Szamothrakéi] testtartása egy magabiztos és győztes nőt mutat. A teljesítmény erőteljes szimbóluma. És ez az igazi szépség: a saját történetünkből merítve szárnyakat adunk magunknak, egy módot arra, hogy megerősítsük magunkat”
– mondta Zendaya egy közleményben.
A színésznő Amanda Seyfried, Aya Nakamura és He Cong márkanagykövetekhez csatlakozik az ünnepi kollekció vizuális anyagában.
Az együttműködés célja, hogy a szépség- és művészetkedvelők következő generációját olyan termékekkel és képekkel inspirálja, amelyek erőt és önbizalmat sugallnak.
„A smink sokféle személyiséggé és hangulattá változtathatja az embert”
– jegyezte meg Daley.
Nyitókép: Pascal Le Segretain/Getty Images
- Művészetrajongóknak kötelező! —Az UNIQLO legendás festők alkotásait helyezte pólókra ›
- Ezért korlátozza a Louvre múzeum a napi látogatók számát ›
- A Mona Lisa újragondolva jelenik meg a Louvre és az UNIQLO új kollekciójban ›
- A párizsi lányok után a párizsi nők lettek az idolok – milyen az érett francia stílus? ›
- Ezek az év legjobb vízálló szempillaspiráljai ›