légiutas-kísérő

Vigyázz, így állnak bosszút a „rosszalkodó" utasokon a légiutas-kísérők


A légiutas-kísérő személyzet nem csak azért van, hogy az utasok kényelmét biztosítsa, hanem az is a feladatuk, hogy több száz ember biztonságban legyen a repülés során. Az utasok többnyire udvariasak, de egy légiutas-kísérő elárulta, hogy néha túllépnek egy határt, és azért bizony megtorlás jár.



Bár nagyon ritkán fordul elő, a légiutas-kísérő elmondta, hogy van saját „kicsinyes" taktikájuk arra, hogy a bunkón viselkedő utasoknak visszavágjanak, bár érdemes megjegyezni, hogy ezt a légitársaságok nagyrészt elítélik.

A légiutas-kísérő a Redditen árulta el, hogy néha szünetet tartanak a fedélzeti szórakoztatásban a bosszú érdekében.

A személyzet névtelen tagja a következőket írta:

Régebben légiutas-kísérő voltam, és amikor valaki nagyon durva volt, egyszerűen odamentem a számítógéphez, amivel visszaállítottuk alapállapotba a fedélzeti tv-képernyőket, és visszaállítottam az övékét, hogy ne tudja végignézni a filmjét. Nagyon kicsinyes voltam, tudom.

Természetesen rendkívül kicsi a valószínűsége annak, hogy a személyzet valamelyik tagja bosszút akar állni bármelyik utason. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem tehetsz apróságokat azért, hogy megkönnyítsd a munkanapjukat − különösen, ha hosszú távú járaton utazol.

L\u00e9giutas-k\u00eds\u00e9r\u0151Shutterstock

Gyakran előfordul, hogy az utasok egy kis ajándékot visznek magukkal a légiutas-kísérő személyzetnek a szolgáltatásért érzett hálájuk jeléül − de ne várj ezért cserébe különleges bánásmódot.

Kat Kalami volt amerikai légiutas-kísérő szerint van egy egyszerű módja annak, hogy az utasok a következő járatukon „királyi bánásmódban" részesüljenek.

A TikTok-oldalán közzétett videóban azt mondta:

Légikísérőnek lenni kimerítő. Mindig más időzónában vagy, őrült órákban ébredsz és dühös ügyfelekkel foglalkozol, szóval megígérem, hogy legközelebb, amikor repülsz, ha különleges bánásmódot szeretnél a légiutas-kísérőktől, csak ezt kell tenned.

Kalami szerint a „különleges bánásmód" kulcsa az, ha vásárolsz egy Starbucks ajándékkártyát az utaskísérő személyzetnek.

A világot jelenti számunkra, ha az ügyfelek ezt adják nekünk

− tette hozzá.

Forrás: Express

Nyitókép: Shutterstock