![légiutas-kísérő](https://in.hu/media-library/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpbWFnZSI6Imh0dHBzOi8vYXNzZXRzLnJibC5tcy81MjE4NjI2OS9vcmlnaW4uanBnIiwiZXhwaXJlc19hdCI6MTc0ODAwNDQ2NH0.oHtUXJE0daHcrGdNA8OVpFnQPMPgtO5LZoOwDudK4Mw/image.jpg?width=1200&height=600&quality=85&coordinates=0%2C0%2C0%2C167)
Vigyázz, így állnak bosszút a „rosszalkodó" utasokon a légiutas-kísérők
A légiutas-kísérő személyzet nem csak azért van, hogy az utasok kényelmét biztosítsa, hanem az is a feladatuk, hogy több száz ember biztonságban legyen a repülés során. Az utasok többnyire udvariasak, de egy légiutas-kísérő elárulta, hogy néha túllépnek egy határt, és azért bizony megtorlás jár.
Bár nagyon ritkán fordul elő, a légiutas-kísérő elmondta, hogy van saját „kicsinyes" taktikájuk arra, hogy a bunkón viselkedő utasoknak visszavágjanak, bár érdemes megjegyezni, hogy ezt a légitársaságok nagyrészt elítélik.
A légiutas-kísérő a Redditen árulta el, hogy néha szünetet tartanak a fedélzeti szórakoztatásban a bosszú érdekében.
A személyzet névtelen tagja a következőket írta:
Régebben légiutas-kísérő voltam, és amikor valaki nagyon durva volt, egyszerűen odamentem a számítógéphez, amivel visszaállítottuk alapállapotba a fedélzeti tv-képernyőket, és visszaállítottam az övékét, hogy ne tudja végignézni a filmjét. Nagyon kicsinyes voltam, tudom.
Természetesen rendkívül kicsi a valószínűsége annak, hogy a személyzet valamelyik tagja bosszút akar állni bármelyik utason. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem tehetsz apróságokat azért, hogy megkönnyítsd a munkanapjukat − különösen, ha hosszú távú járaton utazol.
Gyakran előfordul, hogy az utasok egy kis ajándékot visznek magukkal a légiutas-kísérő személyzetnek a szolgáltatásért érzett hálájuk jeléül − de ne várj ezért cserébe különleges bánásmódot.
Kat Kalami volt amerikai légiutas-kísérő szerint van egy egyszerű módja annak, hogy az utasok a következő járatukon „királyi bánásmódban" részesüljenek.
A TikTok-oldalán közzétett videóban azt mondta:
Légikísérőnek lenni kimerítő. Mindig más időzónában vagy, őrült órákban ébredsz és dühös ügyfelekkel foglalkozol, szóval megígérem, hogy legközelebb, amikor repülsz, ha különleges bánásmódot szeretnél a légiutas-kísérőktől, csak ezt kell tenned.
Kalami szerint a „különleges bánásmód" kulcsa az, ha vásárolsz egy Starbucks ajándékkártyát az utaskísérő személyzetnek.
A világot jelenti számunkra, ha az ügyfelek ezt adják nekünk
− tette hozzá.
Forrás: Express
Nyitókép: Shutterstock
- A légiutas-kísérő szerint itt van a legtöbb baktérium a repülőkön ›
- Így kezeljük a zavaró gyerekeket a repülőn a légiutas-kísérők szerint ›
- Ezért ne repülj soha rövidnadrágban ›
- Ezeket a dolgokat soha ne tedd a repülőn - kéri a légiutas-kísérő ›
- Ezért ne posztolj soha utazás közben a légiutas-kísérő szerint ›