Ázsiai piacon vásárló nő

Városnézés helyett ez az új utazási trend

A boltba járás egy ismeretlen országban hirtelen a TikTok-ot ellepő, menő utazási trend lett.

Az élelmiszerboltok bejárása végső soron nem más, mint városnézés, legalábbis ez a TikTok-felhasználók egy részének a véleménye.

„Lehet, hogy ez ellentmondásos, de szerintem a legjobb dolog, amit utazás közben tehetünk, hogy elmegyünk az élelmiszerboltba. Az élelmiszerboltba járás technikailag városnézésnek számíthat, nem? Mert nem csak kulturális élményt jelent, de rengeteg olyan dolgot is találsz, amit szuvenírként hazavihetsz”

– áll az egyik felhasználó posztjában.

Számos hasonló véleménnyel találkozhatunk a közösségi médiabeli platformon.

„A különböző országok élelmiszerboltjait megnézni IS városnézés”

– olvasható egy videóban melletti kommentben, miközben az illető olyan termékeket csodál meg, amelyekek hazájában nem kaphatók..

Bár nem mindenki van ezért oda, de az élelmiszerbolt-turizmus elég sok gyöngyszemet tárhat fel, különösen, ha egyedi élményeket keresünk az utazás során.

Jó példa erre egy Los Angeles-i Erewhon szupermarket, ahova sokan azért utaznak, hogy az internetről elhíresült Hailey Bieber-turmixot kipróbálhassák.

„Épp most vettem ki egy hatórás repülőutat Los Angelesbe, csak azért, hogy véleményezzem ezeket a turmixokat, amikről ti nem hagyjátok abba a beszélgetést”

– írta TikTok-videója mellé egy influenszer.

(Thrillist)

Nyitókép: Unsplash